Maltti on valttia.

skrivet 2012-01-26 klockan 21:04:43
Var till min ortoped Matti idag. Fick gå in nästan en timme försent, vilket betydde att jag missade min fysiotid. Väldigt synd. Fysion ska försöka klämma in mig i deras schema i nästa vecka ist. Hoppas det inte blir alltför långt fram.

UPDATE: fick tid till en annan fysioterapeut på måndag. Fint!

Matti var helt nöjd över mitt knä. Röntgenbilden var OK. Lite uppsvällt var det dock. Han sprutade in sedan ett medel som gör att saker och ting glider på bättre där inne. Jag har ju som sagt skador på skelettet som gör att det inte riktigt glider som det ska.

Han gav inte nu direkt mer sjukledigt eftersom det är svårt att säga om jag är i skicka 14 februari. Måste också tillsammans med fysion testa hur mycket jag kan göra. Matti var positiv i alla fall och sa att jag kan börja träna handboll på sommaren :)

Maltti on valttia hälsa Matti.
(tålamod är en dygd)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar