Det senaste.

skrivet 2012-07-21 klockan 17:34:28
Mamma fyllde år igår. Grattis mamma! Hon köpte en ny gräsklippare till sig själv. Fint så! Jag inhandlade lite rosor och en flaska vitt vin som hette Long Nose. Tyckte det passade så bra, fniss :)
 
Jag är fortfarande en trött jävel. Blir nog fint med semester sen vecka 34 och 35. Huh.
 
Och lite bilder på det.
Hallon från Matsgatan. Nam!
 
Inte illa att få färsk gös till middag som Sami fiskat. Nam.
 
Släktträff i Långstrand i torsdags. Här har ni släktn, ni vet den från Tenala. En del av den lär bo i fashionabla Sköldargård nuförtiden. Tack till Frida!. Och Brittes blåbärspaj var mums!
Sist men inte minst mammas guddotter Anniina som snart fyller 10 och redan är lika lång (eh, kort) som jag. Vi bonga tre älgar på vägen hem från stugan.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar