& the days go by.

skrivet 2012-06-11 klockan 20:37:22
Ush, vad jag inte tycker om att förlora en HEL söndag i krabbisens tecken.

Jag var sen aldrig på popkalaset (regnigt & sällskapet ville direkt på krog) och det harmar nog lite. Dessutom drack jag för mycket lonkero som inte alls smakade, så även om jag hade roligt och vi dansade på Fé så blev det ändå en såndärn olustig känsla. Svårt att förklara.

Det slutade med att vi fick sova i Samis pojkrum, då vi båda låst in nyckeln till huset. Sen fick Sami bryta in sig i eget hus på söndagen, men det gjorde han bra så det ordnade upp sig.

Idag har jag inte fått någonting gjort, men resterande 3 veckorna är proppfulla med jobb, så nu är det definitivt slut på slappandet.

Nu Ukraina-Sverige i fotis EM.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar