Hej.

skrivet 2012-11-29 klockan 22:20:31
Hej, jag lever nog. Det är mycket olika grejer på gång nu. Var till museet för att bekanta mig med julgransutställningen. Välkomna på lillajul till Fiskars. Vi har öppet 11-16. Då får jag också se banderollen som jag designat för Övre Bruket. Roligt! Ska jobba veckosluten på museet nu fram till 13.1.
 
Sen har jag hjälp Linda lite med hennes blogg och sånt. Snyggt tema hon hittat.
 
Och målat(!) känns som miljontals tavlor, men handlar nog mer om att jag aldrig blir nöjd och målar om :) På måndag ska de till Serendipity. Jee, jee. Ska vi ha vernissage?
 

Kommentarer



Anonym
skrivet 2012-12-03 klockan 13:33:08

Vernissage JAA! på tisdag efter kl 20 eller på onsdag efter kl 20 är jag med! =D


Fredrika
skrivet 2012-12-03 klockan 13:33:38

det är alltså din syster som skriver "Anonymt"



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar