Måla sig.

skrivet 2012-11-27 klockan 10:52:00
Ursäkta bloggtorkan här i två dagar. Jobbade natt lö-sön och det gick bra, men tammifan nog var jag helt förvirrad hela söndagen. Fick värsta-ont-i-magen attack och sov bort nästan hela dagen och ändå fick jag sömn på natten igen. D-vitaminbrist eller?
 
Anywho, igår tog jag tag i mitt måla-tavlor projekt. Har tänkt måla nu hela hösten, men det har alltid kommit annat emellan. Jag har ju bokat utställning på Serendipity i december så börjar vara lite brått :) Kanske kan be Peta & Jesse ha kvar sina tavlor några dagar extra ifall jag inte hinner få ihop det.
 
Några smakprov. Det jag är mest inne på är fjädrar, luftballonger och trianglar. Vissa av tavlorna målar jag på träbitar som Sami tänkt elda upp men som jag klistrat ihop och gjort till målardukar istället :D
 
Känns lite spretigt just nu, men det lär väl klarna vad temat blir :)
 
Strax kvällstur på Shell, den sista för den här perioden och jag har klarat av samla ihop till min låneamortering i december. Sjukt glad över det. Då slipper jag låna och belasta familjen (märk mamma).

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar