På tal om reklam.

skrivet 2012-09-27 klockan 10:17:00
Den här ny Dettol no touch tvålen som det nu görs reklam för ju för funny. Idén är ju att man inte ska behöva pumpa tvålen och på så sätt förhindra spridningen av bakterier MEN hur många har en vattenkran som man inte behöver röra? Då falerar ju hela idén eftersom kranen också sprider bakterier.
 
Egentligen gör det ju inte nåt att du rör tvålpumpen och dess bakterier eftersom du ska tvätta händerna rent efter det!? eller hur, det är ju när du stänger av vattnet som är det kritiska läget. Då borde du använda armbågen ist. Samma med handtaget in till wc. Tar du på det är du lika "skitiger" igen.
 
Eller har jag fel?

Kommentarer



skrivet 2012-10-08 klockan 14:14:04

Nej, du har helt rätt. Samma har vi funderat med mina bekanta. Liksom whaaaat?
Svar: Härligt att vi är fler som ser igenom marknadsföringens tomma ord.
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar