Glad & sur.

skrivet 2013-12-30 klockan 21:26:25
Då var konstutställningen slut för den här gången. Plockade ner tavlorna idag från Serendipity. Blev endast tre tavlor sålda, men Anna sa att jag kan få sälja tavlor i Popana så det var ju glädjande. Dessutom har jag givit många tavlor i julklapp i år. Catti fick tjejen, Loui molnet med färgat regn och chefen en av fjädertavlorna. Alla har varit mycket glada så det känns huippu.
 
Nu är jag litet sur på tullen. Jag ska tulla konstkort som jag beställt på Society 6, men hittar inte tullkoden för just dem. Tullen kan liksom inte ha en excel-fil med alla tullkoder som man kan ta del av NEJ! man måste RINGA till dem och fråga dem och då ska de rabbla en 10 siffrig tullkod i örat på en. MORR. Har ju tidigare beställt iPhone skal därifrån och tänka er den tullkoden fanns bland med "De vanligaste varorna". Har nu skrivit ris till tullen. Skönt att skriva av sig, känns genast så mycket bättre. Påpekade också att i instruktionerna för webbimport så ligger de gamla skattesatserna kvar i den svenska och engelska versionen.
 
Berätta jag redan att jag ska åka med chefen till Formex mässan i Stockholm den 16.1. Jippii! Synd att jag missar matchen mot PIF som råka vara samma dag, men inte tackar man nej till Formex herrigud. Så nice. Måste tömma iPhonen på foton så att jag kan fota allt inspirerande. Vi åker bara över dagen så vi kommer hem samma kväll. Känns väldigt proffsigt. Jag är ju van med att åka sunkig vikingline i ekonomihytt ;)
 
Häj!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar