Tavlor.

skrivet 2013-12-09 klockan 20:42:00
Det har varit lite tyst på den här fronten igen orsaken är fullt upp! Gick och bokade utställning till december med goda intetioner att måla hela november, men vips så var det december redan och jag har målat alla kvällar jag kunnat. Hade en massa ideér på lager så det har inte varit ett problem :) Nu hänger det som jag fått klart i Serendipity så far ett varv å si.
 
Här är litet bilder på skapelserna. (De två sista är halvfärdiga.) Pris 50e/st om man vill köpa. Fjädrarna och ugglan 20x20. Drömfångaren och regnmolnet(<-reserverat!) 30x50. Landskapet 40x40.

Kommentarer



Catti
skrivet 2013-12-09 klockan 20:56:09

åååh dendär tavlan med tjejen tycker jag om!!
Svar: Tcak Catti, inte mitt normala motiv. Ska bli spännande att se hur hon blir när den är färdig :)
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar