Huh.

skrivet 2013-01-31 klockan 19:24:57
Huh, gick att återställa iPhonen via iTunes iaf. Blev apförbannad när uppdateringen sket på sig igår och telefonen gick till fabriksinställning. Fatta inga nummer inga appar allt borta. Nu är allt OK igen. Thank God!
 
Jobbade natt och ska nu strax på nattskiftet igen. Gick hur bra som helst, det var lungt och så hade jag Catha med mig som är super! Annars lär stämningen på Shell inte vara helt huippu, men ja det går över. Vem är superpeppad i slutet av januari i Finland egentligen? (Förutom de som varit i Taikku eller annanstans var solen lyser). Annars är nattskiftet inte min favvo. Man är helt personlighets- och kroppsförändrad efter att ha jobbat natt och vaknat litet efter 14 på dagen.
 
Sitter nu här med en hög skatte-papper. Fattar absolut ingenting av deklarationspapperen för näringsverksamhet. Sjukt irriterande. Mina pytteinkomster tillåter inte att jag anställer någon heller, så det blir främst mamma som får hjälpa mig och om hon fastnar så får Julia komma till undsättning. Får muta dem bara på något bra sätt :)
 
Heips!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar