Lördagssnack.

skrivet 2013-01-05 klockan 17:26:52
Hej veckoslut och lördag. Idag var det nog mycket lugnt på museet. Hade en handfull ryssar på besök och de köpte inget så blev lite skralt i kassan. Superfin dag idag annars :)
 
Passade på att surfa lite på lediga lägenheter i Karis och huset på Edengatan 2 är nu till salu. Charmigare hus får man leta efter. Synd att i priset ingår också två extra tomter och därmed är vi uppe i 490 000€ Jag hamna fara och köpa en lotto-lapp ifall det skulle vara så att jag gick och vann nån miljon så jag kunde köpa hela paketet :) Tänk sen när vi har vårt kollektiv där kaveris. SÅ nice!
Bild härifrån.
 
Sen hastigt iväg till SISU-arena för att se dammatchen i handboll. Körde efter polisen och konstigt nog höll de 70 hela vägen fastän det är 60 och 80. Gah! Inte ens poliserna fattar att "inte-längre-60" betyder 80! Man ska ha goa nerver på streckan mellan Karis och Pojo. Damerna vann iaf.
 
Nu ska jag skjutsa lite folk och sen fara till Lina som bjuder på mat. Nice.
 
Och imorgon bjuder mamma på mat. Lite man är bortskämd, hehe.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar