Och så var det torsdag.

skrivet 2013-03-21 klockan 10:50:36
Hello, efter två kvällsskift i streck på Shell är jag litet av en zombie i hjärnan. Har massa tankar som jag gärna skulle  plita ner här i bloggen, men kan inte formulera mig.
 
Jag har förövrigt börjat med vanan att sova till 10 varje dag. Vaknar av mig sjäv kl 9:55. Har nog alltid sagt att jag behöver mycket sömn och MINST 10 lite mer på skämt, men det verkar fanimej stämma. Jag hoppas det beror på årstiden.
 
Sen igen om jag behöver sova så mycket, så får jag väl planera det så helt enkelt och inte kämpa emot och ha dåligt samvete att jag sover så mycket. Herrigud, jag KAN ju sova hur mycket jag vill. Har ju bara mig själv att sköta. Alltid detta dåliga samvete. Att jag skulle vara en sämre person för att jag tar sovmorgon VARJE dag.
 
 

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar