Busy busy doing so much.

skrivet 2014-03-19 klockan 19:06:35
Hej alla fina! Hemkommen från wunderbara Wien och inte direkt utvilad. Igår hade vi första slutspelsmatchen i div1 handboll också. Vi vann, men inget skönspel precis. Jag orkade ändå underligt bra, tur var väl det då två flickor var borta.
 
Vi hade det hur bra som helst i Wien. Första dagarna var det dessutom soligt och dagen vi spenderade i Schönbrunn var nog höjdpunkten. Vi låg inte på latsidan utan spanade in Stephansdom, Bermuda triangeln, MQ, Nachtmarkt & Flohmarkt, Belvedere, Pratern, Hundertwasserhaus och Maria Hilferstrasse.
 
 
Det blev en hel del öl och weiss wein gespritz. Wienerschnitzel och 1516 burger. Även om vi gick runt ganska mycket så lade man nog på ett kilo eller två.
 
På Fridas födelsedag åt vi på krah krah och tog sedan ett glas vin på winetime. Philipp visade oss sitt nya office och så for vi vidare till Donau. Därefter till karaokebaren Singyoursong och vidare till Flanagans irish pub. Efter det ännu till klubben Sass dit Flo och Philipp fixade in oss gratis. Sweet. Men det spelade house överallt. Förutom i Flanagans. Här är brudarna halv fyra på natten. Looking good ;)
 
Jag träffade en skolkompis från utbytesåret i Bellingham också, Katia. Hon är från Frankrike men jobbar på franska skolan i Wien. Tack Frida för en lyckad resa! Nästa gång till södern när Lina fyller 30 :D
 
Nu måste jag jobba med annonser, hemsideuppdateringar och kampanjer. Busy busy!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar