träningsvärk

skrivet 2007-05-14 klockan 22:28:02
aj aj aj..vi hade Mittdala träningar idag igen och körde en slags bana och sen lite man mot man tävlingar. Shit vad jag fick kramper och orkade inte alls något mycke. Har haft så bra känsla här efter första veckan med försäsong och körde joggingpass både på lördag och söndag, men nu har jag så ont. Får se hur det går med min elitidrottssatsning. Här kan ni läsa om vår nya tränare:)
http://www.dalarnastidningar.se/sport/article195853.ece

Så skönt det har varit när regnet har öst ner! Och imorgon skall jag till farbror doktorn för att få astmamedecin, jee. Det var passligt då det snart är sjundeå cup! Det ska bli kul att spela där igen:)

I ishockeyn blev det silver för Finland. Det var bra kämpat i sista perioden. När det andra finländska målet kom så skrek jag här för mig själv, haha. Undrar vad grannarna tänker.

Snart skall jag hem till Finland. Närmare bestämt på tordag. Så då ska jag ha alla tavlor klara till utställningen. Jag är jätteförväntansfull. Hoppas det kommer gå bra. Sen får jag ju träffa älsklingen oxå. Längesen nu. Han behöver lite pussar och kramar:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar