till skolan imorgon

skrivet 2007-11-04 klockan 19:18:53
Hej!
Imorgon börjar jag skolan. Ska gå grafiska produktionsflöden och digitalt tryck och kontorsmiljö den här perioden + gå linjär algebra igen (men tänkte bara gå vissa räknetimmar)
Ikväll är det tentafest på kåren, men jag känner mig inte helt 100% har haft ont i halsen, så det har varit lite kämpigt att jobba på donken i helgen, men det gick bra iaf. Men ska nog inte festa sönder kroppen iaf även om Carro ringde igår å tjata på mig. Har sugit på strepsils å det verkar funka:) Ska banne mig inte bli sjuk.

Matchen i fredags var ett fiasko. Vi hitta först inte till hallen, cirklade runt arlanda parkeringar i över 20 minuter, sen var det kort uppvärmning och så pang. Första halvleken slutar 6-15 till dem! Shit! Sen vinner vi andra halvleken med ett mål, men iom att första halvleken var så crap, så förlora vi med mycket iaf. Skitmatch, med mycket fulheter och domare från stenåldern. Kunde bara skratta åt det hela. Sen hade jag ont i knä i bilen, så Helena fick sniffa på min fot lite då jag måste strecka på det. Vi glömmer det ok!

Nu slappa! Yes!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar