tenta finnished

skrivet 2008-04-09 klockan 15:27:27
image262Hej! Trycktekniktentan gjord idag. Är nog PG (precis godkänd) som Kajjan sa OM jag har tur. Vi kände oss alla lite osäkra. Beror nog på hur strängt han bedömer våran gode Rolf. Asskönt att fått den gjord iaf. Nu ska jag göra hemtentan som jag inte fått gjord och sen är det Et-flex broschyr och finska hemsida  och linjepunktuppgiften för en parfym och du&du kårtidningen för skolan och Ninas tatuering och Lottas köksvägg. Aja, inte mycke till vila här inte!

Igår var det BHK avslutning. Jag fick två medaljer för att mina småtjejerna varit så himla duktiga. Brons i DM och silver i serien.

Fredag är det studiebesök på Sprida.

På lördag ska jag jobba och sen är det MittDala avslutning på I.C.E. Borlänge med lasergame, sumobrottning, dansmatta. bastu &balja + tacobuffét. Så jäla kul! Utgång för de med ålder:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar