öka, sluta löka!

skrivet 2008-12-20 klockan 20:17:03
Puh, hemma igen efter 9h på McDonald's. Det var sjuktmycket folk idag. Sista lördagen innan julafton, hoho. Det var kö i typ alla butiker och vi körde så det rykte. Fattar inte hur folk orkar shoppa i den sortens rusning. Idag var jag halva tiden i köket och halva i lobbyn.
Köket var galet idag. Bröda! Kötta! Dressa!! Blev lite tjurig när jag skulle dressa med en ny kille, fattade inte hur det skulle gå. Såg i mitt huvve hur gurkor, lök och ost flög omkring. Kan lova att det kom text:) (protesterade alltså) men gav det ett försök och det gick asbra. Haha! Aja, huvudsaken är att det fanns burgare att sälja. Kan bara konstatera att jag hade kul på jobbet igen. Känner mig så himla bra när jag fått jobba även om det är slitigt som fan!
Kul när kollegerna hejar på mig och Kristin i nokia 48h mission också!
God jul och gott nytt år till alla på donken. Vi ses nästa år!

Kommentarer



Henke
skrivet 2008-12-22 klockan 14:40:38

Gnällberta!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar