bröllop

skrivet 2008-02-14 klockan 16:35:47
image228Var hemma i Finland förra helgen och fick gå på bröllop. Det var Sara, Sebbes syster, som gifte sig med sin sambo Risse. Vigseln var i Ekenäs kyrka och mottagningen i Hangö, Smörmagasinet. Sara var jättevacker och hade en härlig klänning. Risse blev full och såg bara med ett öga:) Roligt när han breakdansa med Rickhard. Lilla Rebecca var uppiffad å sötis. Jag hade kul, men grät lite väl mycke då Assa å dom andra höll tal, så man var mindre söt efter det. Hade på min vakio klänning från frankrike, åh, den e så bra..för den e bekväm och snygg. Love it! Konstigt nog så kände jag ingen annan på festen!?

Sebbe var trollkarl..haha! Sen kräktes jag och Simon på hemvägen..hmm:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar