juni...

skrivet 2008-06-02 klockan 11:52:13
Wihooo, jag ska på Coldplay 17 sept! Tur att dom ordna en extra konsert, annars skulle jag ha blivit utan biljett. Nina har nu biljetter till båda dagarna..lite hardcoreFan.

Nu är det sommar. Jag börjar jobba på onsdag. Ska och öva lite imorgon. Sen har jag kvällsturer på helgen. Lite tråkigt, men men..lär väl jobba alla helger nu, så jag får lediga helger senare.

Lördagen var kanon. Först var vi till Borgå och gratulera min kusin Niklas som blivit student. Han hade toppbetyg. Nu ska han till milin och sen till hanken.
Sen kom vi hem och böt kläder och så var det alban. Alla var på toppenhumör och man så många gamla bekanta. Fick komplimanger för mitt nyklippta hår:) Sen for vi till Knipan. Längesen jag varit där. Först var d ganska dött och där var ett band som spela, sen när dom sluta så börja det strömma till med folk. Jag hade en toppenkväll. Sen var d jatkot hos oss i Rian. Det var service, jag stod för mat och Sebbe för inbäddning av våra gäster:)

Igår var vi ner till Långstrand. Sebbe klippte gräs och Frey grilla. Sen var vi å se på andra halvlek av Simons fotbollsmatch. Dom vann med 4-0. Sen när vi kom hem var jag helt död. Typ däcka vid åtta. Vi var i säng kvart före nie, då skratta vi lite för oss själva med Sebbe. Riktiga pensionärerna...

Kommentarer



Nina
skrivet 2008-06-02 klockan 13:45:18

Good stuff!! Kul att se framemot något igen. och tack för senast. Sjukt bra kväll och efterfest. Minus porren då förstås:)


skrivet 2008-06-02 klockan 16:19:22

tack själv:)


skrivet 2008-06-02 klockan 18:30:49

Tihi jag ska också se de, fast den 18de! :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar