JWT

skrivet 2009-04-07 klockan 18:16:20
Bloggar lite fran jobbet, nu när klockan är 18:15.

Sahär ser det ut i en del av kontoret. Vicki och Bapette sitter bakom mig och Ralf framför mig. Nu börjar det rulla pa. Idag har 4 personer bett mig om olika uppdrag, sa det finns att göra. Vi fick fredagen ledigt nu ocksa, jej! Mandagen är ju röd dag pga pasken. Sweet. Det är Rapid hemma match pa söndag igen, sa vi far se om det blir nagon utfärd i helgen.

Har verkligen fattat det där med happy friday nu. Har ju alltid jobbat jobb med skift, sa aldrig riktigt haft den där äkta feelisen:D

Vi at lunch pa ett supernice ställe idag. Jag at fisk och det var asgott. De andra at bla inbakad brieost och typ som stekt pannkakssmet, inte sa nyttigt tycker jag, men det österrikiska köket är inte farligt nyttigt:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar