Estocholmo

skrivet 2009-08-21 klockan 10:44:29
Hälsningar från rikets huvudstad. Båten var fylld av Karisbor. Johan&Elin. Santtu och en hel hög bk-pojkar. Jag spendera kvällen med att se på Usain Bolt vinna 200m och Blanka Vlasic vinna höjd. Sen sov jag dåligt och vakna skittidigt då någon tydligen satt alarmet i hytten till 2h före ankomst.

Men inte tid att sura. Solen lyser och jag har hämtat ut min coldplay biljett. Jej! Så gul och fin.

Sen förde jag min väska till kusin Emmis kontor på regerinsgatan och gav henne "frimärket" som jag gjorde i usa. Det är ju inspirerat från kyrksjön vid hennes familjs torp. Hon blev skitglad. Jej!

På hötorget spelade de in e film. Den enda skådisen jag kände igen var Tobbe trollkarl. hehe.



Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar