Imorgon blir det sol.

skrivet 2009-08-18 klockan 19:23:49

Frida hämta hem lite läppbalsam från island till mig. Jej!

Regnig dag idag. Jag körde mor och bror till tåget vid 6:30 och sen la jag mig i soffan och sov med katten till 12:30. Skönt. Sen måste jag duscha och äta frukost innan min skype-date med Miko. Vi skypa i 2,5h. Längst hittills. Men vi skypa senast en hel vecka sedan och nu blir det en vecka till nästa gång igen.

Sen förde jag Freys dator till Gigantti på service. Han hade ju förstås inte bränt ner Vista när han fick datorn, så vi kunde inte formatera om den själv.

Sen försökte jag hitta konsoler till mammas nya hyllor, då de var slut på ikea. Men alltså vilken besvikelse, inte på rautia, kodin tavaratalo, halpahalli eller säästö pörssi. Seriöst! De hade typ alla de där vakio metall sorten och sen kanske en eller två andra till. Fula va dom me. Varför for jag inte till ikea i esbo ist. Damn.

Imorgon åker jag ner till stugan och moterar upp möblerna och spacklar + målar det sista. Alla tavlor och krimskrams får vänta till nästa sommar. Måste ju välja ut vilka foton som ska platsa samt hurdana ramar det ska vara m.m.
Kanske jag får Rockie med mig som sällskap.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar