cats&dogs

skrivet 2009-08-27 klockan 12:23:13
Djur har blivit min vardag. Ska ta hand om Rockisen nu i 4 dagar och mellan varven så har man en katt hängandes över sig. Ninja är så "mammig", men hon är ju för söt. Även om vi hade en liten olycka igår.

Jag målar nämligen lite här hemma och i brist på utrymmen så håller jag till på golvet och blandar färg på matsalsbordet. Iaf så hade jag lagt färg i skålen och skulle hömta vatten, under den tiden har Ninja hoppat upp på bordet, trampat i färgen och gått till andra ändan av bordet på min dator med färgad tass. Tadaa, så får man fina fläckar på bordsduken och min vita macbook är inte så vit längre. Kastade duken i tvättmaskinen, men den gick inte att rädda. Nooo :(


Rockie och jag.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar