Äntligen vinter.

skrivet 2009-12-03 klockan 12:05:27
Det är så fint med frost. Helt sjukt vacker dag idag. Väntar på snön.

 

Har varit lite dåligt med uppdatering på bloggen helt klart. Har väl försökt återhämta mig från helgens svineri :D Anyway, den här helgen går i jobbets tecken då jag har natt-turer fre-lö-sön. Tycker lite synd om mig själv, men månne det inte ska gå bra. Får se hur många pizzor jag får baka.

 

Skulle kanske varit bra och se till att mitt kontrakt och skattekort också fanns hos dem som ska ha det. Blev nämligen utan lön i måndags. Heh. Kommer komma en rejäl insättning nästa gång iaf och får leva på mor ett tag till. Sen kommer jag ju tro att jag är rik. Inte så bra. Ska betala bort VISAn så fort som möjligt;)

 

Bloggar från mammas laptop då vårt nya modem inte tycker om min macbook. Ska fixa det så fort mina nerver håller längre än 5min.

Nu ska jag iaf på jobb. Kvällstur den här gången. Ska bara skrapa bilen i en halvtimme först;)
So long!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar