Mitt i veckan

skrivet 2009-02-26 klockan 00:16:10
Tjo, idag var vi 5 på träningen. Jag, Malin, Hansson, Hanna P och Azra. Vi spela mjukhandboll hela träningen, 3 matcher blev det. Så himla kul!! Jag sög dock på att skjuta mål, men Malin (vår målvakt) som var på mitt lag sköt sjuktbra, så det kompensera lite. Jag bara älskar handboll. Vill inte sluta med det nu när jag ska bli "vuxen". Men min kropp håller ju på att gå sönder och jag vill gärna åka inlines och snowboard och wakeboard också... Life's unfair.

Idag fika jag med Kristin och så gick vi lite på Kupan. Längesen jag varit där nu. Shoppingsuget kom som en blixt. Haha, hopplöst.

Fick ju lön idag också, så finns ju lite på konto, men det ska räcka ända fram till nästa lön efter att alla räkningar är betalda. Puh. Ge mig en miljon. Hittat massa fint på junkyard.se också.

Aja, det tar sig.

Känner lite bättre flow just nu iaf. Synd att det är mitt i natten som designandet är som bäst! Försov mig idag, hups! Tur så hade jag en förstående grupp.

Vad tycks om min logo?
Kan ni se alla städer tåget rullar igenom:D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar