My dear vikingline

skrivet 2009-06-23 klockan 23:16:23
Nu väntar vikingline på mig. Start 6:30. Kommer spendera hela morgondagen på dagsbåten till Stockholm. Ska pressa lite på däck tänkte jag. Förra gången jag åkte över hade jag lite tråkigt så tog lite bilder. Se nedan.

Den här gången har jag bilen med mig. Den kommer vara fullproppad på vägen hem den 30/6. Åker dagsbåt då också eftersom det är 3 gånger så dyrt att åka nattbåt och jag har inga extra stålar.

Håll tummarna att flytten går bra och att min städning blir godkänd. Kommer vara peace & love festival i Borlänge när jag är där, så stan är packad me festivalfolk. Festligt värre. Har inte biljett dock. Kanske man hör nåt iaf. Keane spelar på torsdag. Är nog lite sugen på att se dem. Men kanske en annan gång.







Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar