Jahapps.

skrivet 2009-11-16 klockan 11:22:32
Måndag thank god liksom. Slog lite över i lördags. Jag var kalasfull, har inte farligt mycket minne av A8, bara att det var roligt såklart(!) och gjorde sedan en Janne dvs sov på badrumsgolvet. Just schnyggt. Så söndag for till en del morkkis, en del film hos julia, en hel del chips och en massa krabbis. Har dock blivit bjuden på en massa dricka i affes, så lite charmig måste man ju ha varit;) Undrar just om man hunnit glömma det här tills nästa helg?

Vad om man skulle ta och städa ur sitt gamla rum och eventuellt sortera kläder eller ja, varför inte göra ex-jobbet på samma gång;)

PS. Ser int Miko lite ut som Günther i sina sonnenbrillen på bilden med oss utanför Operan;)

Kommentarer



skrivet 2009-11-16 klockan 11:57:02

Jag hoppas verkligen att det inte var Affes-golvet du sov på? Huuuuuu....


ika
skrivet 2009-11-16 klockan 12:44:17

Nee, hade nog lyckas ramla ur Affes..



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar