WOHAA.

skrivet 2009-10-28 klockan 12:25:17

Wohaa, jag har sovit 15h. Det tog på att vara på 4 natt-turer i rad, helt klart! Det är ju inte som om vi slappar igenom hela natten på shell. Nej, man jobbar typ mera än på dagen eftersom hela huset ska städas nattetid. Trevligt också när någon fyllhund kissat brevid hela toaletten 6 på morgonen och man hamnar städa den på nytt. Oh joy.

Igår var vi till Åbo med Frida. Vi var och se på hennes nya kämppä som ligger på tavastgatan. Helt ypperlig lght. Rymlig, fräsch, mysig och med jättebalkong. Prefekt för Frida&Rockie. Lägenheten är mot innergården, så det är nice, men då får Rockie förstås inte utsikt över gatan som hon är van med från Karis. Där har hon full koll på köpmansgatan:)

Väntar nu in min macbook pro som bara är 1v sen. Wtf. Hur svårt kan det vara?
UPDATE: Nu kom den!!! De hade stavat Matseatan. SCHNYGGT.

Sen ska jag hämta Fridas tv som hon överlåter till mamma då tv:n pama i går. Bokstavligen. Pam(!) sa det och så börja det lukta pyton i vardagsrummet och man kände hur man strålades med elektricitet. Ut me tv och det hastigt. Min mamma är dessutom väldigt fäst vid tv:n så det är viktigt att den ersätts och det helst idag!

Snart halloween. Party, party!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar