Hemma med mamma.

skrivet 2009-10-17 klockan 11:51:36
Ja ni det är ju inte många som bor hemma med mamma i min ålder och ni kan ju tänka er vilka situationer som uppstår. Ett fint exempel från imorse.

Mamma: -Godmorgon, aj du va hemma? När ha du komi hem?
Jag: -Öh, jag kom nog hem kvart över tolv.
Mamma: Ajjaha, vi va uppe me Ninja ganska sent, men int märkt vi att du ha kommi.
Jag: -Okej.
Mamma: -Sidu, jag va och sökte din alkoholstinkande* lillebror från nån hemmafest vid 5 och skjutsa en annan pojke till lövkullakiosken. Det är nog inte många föräldrar som skulle göra d.
Jag: -Nee.

*liten förkortning av hela kontexten.

Borde kanske göra en kategori som heter "hemma med mamma". Bara man sku ha LITE bättre minne och komma ihåg alla bisarra konversationer.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar