This day.

skrivet 2010-02-04 klockan 22:13:45
Idag tog jag sovmorgon och sen ryckte det till i design-nerven igen och jag fortsatte designa ninas blogg. Den kommer bli fabulous. Jej! Förhoppningsvis är den klar imorgonkväll.

Sen var jag till teatergarderoben i tryckis för att hitta outfit till Julias och min födelsedagsfest. Och nu vet jag vad jag ska ha på mig. Jej!

Sen var det FBC elit match i Sisu-arena. Missade första halvleken, men det gjorde inte så mycket då dessa innebandymatcher är sjukt långa. Dessutom blev det förlängning då motståndarna satte 2 mål i sista minuten av matchen. Surt sa räven. Elit hade redan "vunnit" matchen. Nina hade ju såklart mumlat något om att det inte är klart redan...damn att hon fick rätt.

Kommentarer



skrivet 2010-02-04 klockan 22:23:49

Lika långa matcher som t.ex. handboll o ishockey o halv timme kortare än fotboll. Så int vet jag nu.


sandraochsalt.ratata.fi http://sandraochsalt.ratata.fi
skrivet 2010-02-05 klockan 12:39:01

ika du had en så fin mössa igår :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar