Country Express.

skrivet 2010-11-13 klockan 18:14:43
Igår va det country express på clubben på programmet! Dom spelade jättebra, men det var nog SÅ lite människor där. Jag trodde man skulle hamna köa och tråmas men nix. Hade min nya klänning på mig och det var en success. Varför tar vi inga bilder nuförtiden Frida K & Julle? Sami kom sen och hämtade mig och idag har jag mest sovit, ätit och haft krabbis, men nu har jag mensvärk ist:(

Före festligheterna var det träningar och jag fick sår i läppen. Tack Elin. Spelade ytter och hamna skjuta på Miika. Gick int så bra. Bara 50%. Nåväl, det var inte många som hade ork på träningen. Fredagssyndrom.
Sen va jag hastigt ut och gå med Rockie efter träningen ännu.

Före det var jag ett varv med Frida K till Lindex i Ekenäs och me Sami till Gigantti. Om man tycker om att åka till Ekenäs på utflykt så :)

Nu blir det serendi med Frippe. Sen filmkväll med mannen. Heippa :D

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-11-14 klockan 10:09:54

Hördu Ika, jag sto ju där o försökt fota Jules då hon dansa, men had ju ingen akku i kameran. :) Så gjord ju ändå ett försök. Men ha faktist tänkt på samma, men jag ha int vari omtyckt dom senaste gångerna i affes då jag fotar. Finns nog därifrån nu på hösten, men dom ha int ännu kommi nånstans... :)


lovisa
skrivet 2010-11-14 klockan 10:50:50

Delta gärna i tävlingen jag har igång just nu, ta chansen att vinna ett snyggt nattlinne från dalala.se!

http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/ni-har-val-inte-glomt.html#comment



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar