Happy!

skrivet 2010-10-02 klockan 17:24:26

Vitsi så bra jag har det! Hade en bra träning igår, knäet kändes bra, bara vaden som strejkar, men dt gör inget. Sen blev det serendi med Julia och jag åt en supergod falafel. Sen fick jag spela guitar hero för första gången. Hur roligt som helst, men skitsvårt. Jag tryckte så hårt på knapparna så fick ont i fingren, haha.

Vaknade bredvid den sötaste och har sen idag klippt lite gräs, sett BK spela en bra match mot Cocks och nu blir det lite vin till maten innan det är dags att fixa i ordning sig för kvällen. Har flera olika alternativ för förfest och sen blir det affes! Julia kommer vara där med mig:D Like good old times juh! I'm one happy bastard!

Och ja, resa om sisådär 3 dagar! På tisdag lyfter planet till 20 graders värme. Jej!

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-10-02 klockan 19:14:12

Ha det så rrrroligt i kväll/natt... Vill höra skvaller imorgon. :)


ika
skrivet 2010-10-02 klockan 19:36:27

U bet! :D puss



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar