Jobba sig.

skrivet 2010-09-09 klockan 13:15:33
Back to work ikväll. Det blir nattskift i dagarna 3. Blä. Ser inte farligt framemot det. Pissigt med både fredag och lördag natt. De brukar vara lite slitsamma. Ska bli intressant att se om det blir 44h eller 101h den här listan. Ser lovande ut än så länge då ingen hört av sig ännu. Jej!

Det har varit fint väder nu också, men tror ni att jag har utnyttjat det, nix. Sovit och slöat inne bara. Buu för det. Btw sett hela säsong 14 av americas next top model, heh. Då har jag inte ens sett säsong 13. Väntar på någon energikick. Fick mysa och basta igår iaf, men sov idag till 13. Heh, så ja, där blev man väl bara av med energi. Fast det var ju bra att jag sov idag för ska ju vara uppe hela natten sen.

Knä stärvar igen. Blev lite mycket dansas på båten i söndags och har fortfarande ont. Men inte när jag rör på mig utan när jag är stilla. Dvs när jag sitter vid datorn och ska sova. Hmm, konstigt. Bra så har mamma ett välutrustat knarkskåp här hemma, så det är bara att välja och svälja! :D

Kanske man vågar sig på en länk. Ska iaf försöka. Annars tar jag cykeln. Måste iaf ut!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar