Vilken match!

skrivet 2011-05-16 klockan 14:30:06

Ihanaa Leijonat ihanaa!!! Jag hoppade jämnfota i soffan igår och så kom det lite tippa silmään för det var så fint att se Finland vinna VM guld OCH dessutom mot Sverige. Vilken fantastisk match. Jag hade lackat naglarna med ett extra tjockt lager så jag inte skulle bita ner dem totalt:)

 

Först inga mål, sen ett svenskt mål och man var redan deprimerad.. (Tuula på jobbet hade i det här skedet stängt av TVn och gått och lagt sig) ..tills Immonen sköt 1-1 målet, då tändes hoppet. Sen 2-1 till Finland och man hade vinnarfeelis, men ännu kunde ju svenskarna komma tillbaka. Samma vid 3-1. Sen 4-1 då börja det redan kännas riktigt bra. Resten var utklassning! Helt fantastico! :D

 

Tack lejonen!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar