Jobb.

skrivet 2011-11-21 klockan 11:48:46
Huhu, har varit intensiva dagar. Började i tosdags med FBC Elit match som de vann! Jee äntligen. Dom har alltid förlorat jag varit och tittat (vad jag minns iaf). Sen hem och ta päikkärit för att orka se Twlilight breaking dawn part 1 kl 00.05 på bio pallas med syster. Den var riktigt bra. Hade inte så stora föhoppningar då de brukar vara lite smörigt;)

Hade sen morgontur på Shell på fredag. Efter jobbet var det päikkärit igen för att orka på dinner med Shell gänget på Santa Fé. Vi skulle också ha bowling men det hade blivit en miss i bokningen så det blev inte av. Kom hem efter 22-23 någongång och hade morgontur igen nästa dag. Gäsp. Efter jobbet på lördag var det handbollsmatch. Herrarna hade mot Atlas. Superspännande match som Atlas vann med ett fjuttigt mål.

Efter matchen åt vi mat som jag kockat och drack en öl. Vi skulle ta liten päikkärit för att orka se någon film, men där blev vi. Sami hade stigit upp tidigt och varit och fiska öring i Hangö. Blev bara 14 timmars sömn natten mellan lördag och söndag. Hehe. Vilka andra under 30 går och lägger sig 19 på lördag kväll. Skönt var det. Jobbade sen kväll igår och nu ska jag på kvällsskiftet igen, då Haije inte kände sig 100. Oh jeah.

Ninja sov med oss igår natt, men hade börjat leka med något under natten så Sami skicka ut henne. Vi vågade inte ha henne mellan oss ifall hon skulle ha blivit mos. (Vi är alltså kattvakter i två veckor så vi bor på Matsgatan tillfälligt)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar