Museet.

skrivet 2012-12-15 klockan 12:15:00

Jag jobbar på Fiskars museum nu på veckosluten fram till 13de januari. Det är så mysigt här även om det knakar och brakar i det här huset. Idag innan jag kunde öppna var jag dock tvungen att hitta trappan först. Sjuktmycket snö som kommit de senaste dagarna och vägen går precis brevid så de plogar ju igen hela infarten till museet. Anyway pga vädret så har jag haft hela 4 besökare hittills (dvs på 2,5h). Lite synd, så om ni inte har annat för er kom förbi :) Ett tips! Shell i Pojo har V-power till 95E:ans pris idag.

 

Direkt efter jobbet bär det av till Helsingfors med flickorna. Vi blir hela 10st. Kommer inte att sluta bra. Jag överväger att ta sista tåget hem då jag har jobb igen imorgon. Så här ser jag ut idag :)

 

Sami hade satt ljus i lyktan på trappan när jag kom hem från jobbet igår. FINT!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar