I ♥ Snow Patrol.

skrivet 2012-03-06 klockan 20:27:20

Åh, min tredje Snow Patrol konsert var verkligen ingen besvikelse. Vi kom nästan försent till konserten då vi inte ville köa in. Vi behövde inte köa och hann bara ta en 65kr öl innan konserten började. Gary sjöng så bra att Sami trodde det var playback :)

 

Och ja, Gary (sångaren) var verkligen bra. Han är så sjukt trevlig på scenen och bjuder på sig själv och sjunger helt underbart. Jag grät mig nästan igenom hela konserten. Så himla fint var det. Sångerna får ett helt annat liv live. Det var en bra blandning av sånger och jag gillar dem som de spelade från nya plattan. Kolla setlist. Tack Snow Patrol för att ni finns i mitt liv.

 

Blir att åka till Provinssi när de äntligen kommer till Finland. Fredag den 15 juni spelar de i Seinäjoki. En dags biljett kostar 65€. Synd att där inte är något annat band jag vill se såhär på rak arm. Kanske det hinner komma ännu.

 

Setlist och en recension hittade jag här.

Vi filmade några låtar men tyvärr låter ljudet förjävligt! Synd! Här är iaf Just Say Yes.

Kommentarer



skrivet 2012-03-06 klockan 21:20:35

Snow Patrols bästa låt: Crack The Shutters. Hands down liksom.


ika
skrivet 2012-03-06 klockan 21:44:14

Verkligen en favorit.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar