Veckoslutet.

skrivet 2012-09-16 klockan 22:27:57
Helt huippu veckoslut måste jag bara konstatera. Väldigt familjebetonat och det är ju bra. Fredag var success med stand-up med syster. som jag skrivit tidigare så var vi i Åbo på lördag för att fira lillebror som blivit 25. Vi hade bord på Torre och jag åt kyckling och sedan cheesecake till efterrätt. När vi kom från Åbo landade vi i Serendi med brudarna och det var en väldigt intressant kväll men bra diskussioner. Blev dock lite sent då vi i princip blev utkastade från Serendi kl 02:)
 
Och ida har jag varit med mamma till IKEA och sedan till mammas guddotter Anniinas 10-års kalas. När jag kom hem därifrån hämta jag hem en hylla som jag köpt på FB huutokauppa och sen var det dags att åka till Bio Pallas och se Magic Mike med syster. Den var underhållande och verkligen passande som avslut på veckoslutet. Lite ögongodis sådär ;)
 
Och så lite bilder på det :)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar