Ljusglimtar i mörknet

skrivet 2006-12-18 klockan 13:03:28
sebbeMåndag, vill inte...vill hoppa till fest med utbytes- studenterna och sen vill jag vara hemma i Finland och vänta på att min älskling ska komma hem. Den 22:dra kommer att vara en helt underbar dag. Kan inte vänta! Dessutom ska vi få spendera nästan hela jullovet tillsammans. Härligt! (älsklingen! ----------------->)

Matematiken...ne, hatar att inte fatta. Jag är en person som har saker och ting klara för mig.
Illustration på tid gick inte alls något bra. Jag hann
inte ens sätta dit texten och knapparna. F-n!

Tur så finns:
  • Mamma: ringde igår i en halvtimme och berättade roliga saker.
  • Sebbe: ringde tjugo i ett i natt. Och det var fint att höra hans röst.
  • Nils Julkalender: piggar upp din dag, rekommenderas.
  • Heleen: kom ett jättegulligt julkort idag. Tack!
  • Bokus leverans: mer att paketera:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar