Premiär

skrivet 2006-12-10 klockan 22:23:39
julkortOjoj, nu har jag tagit steget in i bloggvärlden. Det var svårt att bestämma vad bloggen skulle heta och allt annat smått och gott i designen. Men här är jag nu!

Egentligen så borde jag inte alls sitta här och syssla med någon blogg då jag har supermycke att göra i skolan, men men såhär är det alltid när man MÅSTE göra något..då hittar man på allt annat man kan göra, så som; surfa på nätet, städa, chatta, göra julkort, handla godis m.m

Igår kväll fick jag för mig att jag måste göra ett julkort. Klockan 3 på natten tar jag mitt förnuft till fånga och går och lägger mig för att vakna imorse och fortsätta med JULKORTET! haha, är man hopplös så är man, men snyggt blev det. Även om färgskrivaren på skolan ville strula och kladda med svarta färgen. (på bilden saknas text, så de lyckliga som får ett me posten får se det)

DAGENS: A sägs vara en ortogonal matris om dess kolonnvektorer utgör en ortonomerad bas.

Kommentarer



skrivet 2006-12-11 klockan 12:51:00

Wihoo bloggis!! Vilken söt bild! :) Och tur att du påminde om julkort!!


marlen
skrivet 2006-12-17 klockan 16:14:51

kul att du oxå börjat. ska försöka följa dig! har inte nån egen blogg än, har fullt upp att följa alla andras.

vore kul att ses snart, kanske en romme resa i vinter? :) om det kommer nån snö förståss..



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar