the weekend

skrivet 2007-04-16 klockan 16:05:05











så var helgen över. på lördagen drog mia med mig till sin kompis petra på hemmafest. petra råkar vara heavys flickvän, så d var kul att vara på samma partaj som hjalle å heavy. kommer ihåg när de var med i tv-programmet på rymmen. vi hejade på dem hemma i tv-soffan i finland.
igår sov jag rätt länge och sedan gick jag på jympa. duktigt. ska komma i bikinin i sommar är det tänkt. har samlat på sig mer extrakilon än jag trodde. damn! sen var jag till skolan på kvällen och gjorde klar en labb och skrev ut en uppgift som jag inte var nöjd med.
min cykel fick punktering i lördags och mia ska hämta den idag, så jag har åkt inlines istället. det går för långsamt att gå:)
imorrn kommer sebbe! jippii.. so long.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar