hejdå finland, hej sverige

skrivet 2007-08-16 klockan 14:03:28
image167Hade glömt att anmäla mig till omtentorna. Fick det fixat genom att ringa Mikael. Han hade nog inte hört någon som var så angelägen om att få skriva tenta:) Han hade släkt i Finland och i västranyland dessutom. Tack!

Mia kom och hämta mig, Tack! Det regnar som f-n här. TRåkigt. Men jag ska ju bara plugga så! hehe. Jag har betalat en massa räkningar och systemåterställt datorn eftersom den hade något konstigt i sig. Hmm. Här luktar konstigt i lghten. Säkert avloppet.

Linnea hade skickat mess. Gulligt. Saknar henne och laget och HANDBOLLEN! Idag träningar..huh kommer bli tungt..hoppas hoppas inte alltför tungt. Har inte blivit mycke tränat hemma. TRåkigt!

Sista dagen hemma var jag ner till skären för att måla magasinets dörrar knallturkos! hehe. Hoppas det blir snyggt i slutändan. Ska hem för någon vecka i september och få allt klart har jag tänkt. Älskar långstrand! Ska göra det så fint där har jag tänkt. Ge mig pengar och en hel sommar:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar