ingen tenta - looove my bike

skrivet 2007-08-23 klockan 15:25:57
image173image174















Hej hej, idag hade jag då tenta i linjär algebra, men men hela min kropp ville absolut inte ur sängen och jag glömde helt medvetet bort att jag hade tenta. Sorry Ming Fang (min lärare). Jag återkommer till nästa kurstillfället.

Nu är min cykel färdig ihopsatt. Skaffade stänkskärmar den här gången. Då jag bodde i Örebro, så hade jag oxå en mt. mystery, men inga stänkskärmar. Man såg söt ut på ryggen efter en tur genom lera.
Och nu köpte jag ett såntdär lås som finns bak på cykeln, så att man inte behöver hålla på med ett löst lås. Igår cyklade jag runt första gången och det gick skitfort:) Behöver jag säga det...I looove my bike.

Igår hade vi träningsmatch mot Linde skolan i Lindesberg. Det var tufft och roligt, men oxå jobbigt. Mina äggstockar gillade inte läget och jag orkar definitivt inte länge med ett högt tempo. Som mest typ 7 minuter..löjligt. FAN. Måste bli bättre. Vi starta 17 och kom först hem efter 23..blev lite lång dag då jag steg upp 5 igår morse då jag åkte till Öret.

Imorrn bär det av till Finland. Tar dagsbåten då det var fullt på nattbåten. Det betyder avfärd från Borlänge 03:40 på morgonen. Gäääsp! Och sen är jag i Finland 20:00 på kvällen. Varför går båtarna sååååå långsamt. Anywho, jag har tänkt göra Fridas hemsida under resans gång. Rrroligt! Kommer tillbaka på morgonen på torsdag nästa vecka. Sen ska det bli jobb å massa handboll och träning.

Kanske kan tillägga att jag inte kommer gå på kurserna i period 1 utan börjar skolan först till perod 2 dvs vecka 45 och den 5te november. Tills dess måste jag tjäna ihop cash för resten av året då jag inte får studiestöd längre. Har pluggat för länge...4år...

Kommentarer



skrivet 2007-08-24 klockan 03:11:00

Hehe något snyggare än din förra cykel måste jag säga ;) hehe



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar