redovisning

skrivet 2007-02-16 klockan 16:44:08
Andra redovisningen för grafik och layout var idag. Jag blev nästan klar med mitt bokomslag, men det sket sig när jag printa ut. Tidingsartikel var la okej.

MEN, blir så störd när man inte får säga att nåt e FULT eller INTE FUNKAR!
Varför ska man hålla på och dalta så hela tiden. Jag menar dom som inte vill ha min åsikt behöver ju inte få den! Har faktiskt problem med att man ska ludda in allt i ett rosa moln, ingen blir ju bättre av det. Vi är ju vuxna personer. Visst man behöver ju inte vara elak, men lite mer raka rör önskas. Sverige är nog inte ärtt land för det, tyvärr.

SEN det här med att vi ska bedöma varandra. Suck, vi e ju alla lika gröna och jag bryr mig inte så mycke vad en som inte vet så mycke har att säga. Jag bryr mig vad branschen har att säga och lärarna.

ALLT JAG VILL ÄR ATT GÖRA SNYGGA GREJER!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar