röda karameller

skrivet 2007-02-14 klockan 17:50:34
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Började dagen med en pratglad Nisse och ämnesansvarig Emmi. Vi pratade om allt och inget i 1h 45min och vi fick kakao (choklad på svenska).Zoo

Sen fortsatte det med söta Johanna och pilla med bilder som vi fotat. Det blev superbt. Vi är stolta och glada. Det blev; flipflops, bambu och buddha:)

ferrariEn paus hann vi med och ett besök på kompis på kupolen med våra franskisar "Siff" och "Guillome" och ett stycke Tessan. Kul och gott!

Sen blev det godis!! Och såklart hamna mina favvo godis i påsen. Ferraribilar och Zoo. Mums!
Godis är så jäla gott...med måtta då såklart (host!) :)

Kommentarer



skrivet 2007-02-14 klockan 19:55:33

Ferraribilar och Zoo - mumma! Det är då nåt de inte kan här i England - göra gött godis!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar