senaste nytt

skrivet 2007-02-13 klockan 15:14:47
Ojojoj, så längesedan det var jag skrev blogg, men men..inget internet i nya lägenheten ännu..snyft. Har måttlig abstinens.

bokomslagHär rullar allt på med mycke att göra:
  • Affish och annons till syster som ställer upp i riksdagsvalet i finland.
  • Ogjorda uppgifter i grafik och layout --->
  • Omtenta i linjär algebra
  • Fota och greja 3 bilder till bildbehandling
Sebbe är hemma i Finland *sakna* Han kommer med lillebror Simon på lördag och så åker vi upp till SÄLEN på söndag. Wii..ska äntligen få åka lite bräde. Najs!

Förresten så har jag fyllt 25 år! (den 11 februari) Tack för alla gratulationer!! Supertack till Mia som verkligen visade vilken snäll och omtänksam tjej hon är. Så att jag blir bara klokare och klokare.. hade litet kalas med prinsesstårta. Kul att ni kom; Johanna, Kajsa, Nils, Carro och Kristin. Väl uppskattat:)

Sen har vi haft handbollsmatch mot alfta. Vi förlora och jag fick en präktig smäll i pannan, så nu ska väl mina horn ha jämnat ut sig..man behöver ingen botox på det här viset..fast profilen blir inte så snygg..hmm.

Imorrn är det alla hjärtans dag! Lovies!

Kommentarer



skrivet 2007-02-14 klockan 11:35:12

Tihi Alfta spelade vi mot i flickserien förr i tiden också! :) Alltid fick vi stryk, fick vi iofs mot alla lag så :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar