nya tider

skrivet 2007-01-15 klockan 12:33:07
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit blogg på en tid. Har inte varit blogg-feelis då jag varit hemma och nu när jag varit i Sverige i en vecka så börjar man återgå till det normala och därmed oxå bloggen! jee!

tandborsteDet har skett lite förändring sen senast. Vi har ett nytt år och min älskade Sebastian har kommit till Sverige. Nu delar vi mina 19 kvadrat och en 90cm breda säng...mysssigt!
Julen och nyåret  har gått fint. Det var kul med jul hemma och vara med *the family*. Hemma i Ekenäs har vi packat lådor och grejat för flytt! Snart bär det av till rymden (så som Kajsa sagt) och vår egen tvåa. jee!

Igår hade vi handbollsmatcher mot Ala if och strands. VI VANN! skitroligt! och jag hade en superb match. Fick sån adrenalinkick att jag kände mig superstark ochfriskis inte alls trött! Fantastiskt!
Sen har vi köpt kort till Friskis & Svettis! Riktigt hurtig start på det nya året med andra ord:)

Kommentarer



Kajsa
skrivet 2007-01-15 klockan 17:59:20

Weeeeeeeee! Åh va det kommer att bli livat i rymden =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar