söndagsskriverier

skrivet 2007-01-21 klockan 15:28:10
vi2Värst vad man har blivit dålig bloggare.. Kan ju bero på att jag inte haft internet på min dator..vi har försökt få ihop ett nätverk mellan sebbes pc och min macbook, men men icke, så nu får vi byta sladden fram och tillbaka.
Idag har jag städat som f-n. Nu ser köket någotlunda ut igen. jee.
Det känns bra med tanke på våra "nya". Nu är vi 8 här igen. Behöver jag säga att det är TRÅNGT?
De nya är; Yasmine (fransk), Humerto (mexican) och Tolga (turk). Trevligt folk. Det har kommit ganska mycke nytt folktill locus. Mer än vad jag trodde.

Nu ska vi till F&S på jympa. sebbe ska oxå jympa. =)
Sen är det PARTY. Tentafest idag på kåren. RRRrrroligt!

Kommentarer



Tess
skrivet 2007-01-22 klockan 02:03:00

Tolga... Tillåt mig skratta ihjäl mig! ;) Men han verkar snäll iaf. =)


Johanna
skrivet 2007-01-22 klockan 21:55:02

yeeiii ika bloggar igen=)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar