sommarstugan

skrivet 2007-07-22 klockan 13:24:52
Längesen sist igen. Vad har hänt? Vi bor nere i långstrand i vår familjs sommarstuga. Bra kesäfeelis:) Amy är här. Jag jobbar på. Sommar med regn, sol, bastu, gin, fixa på stugan, ditt å datt.
Igår skulle vi med båten till Åland,men hade räknat med att det inte skulle gå åt så mycke bensin som det gjorde så efter 2 timmar bestämde vi oss för att svänga och åka hem. Tråkigt. Skulle ha suttit fint med en Ålands resa  i sommar.
ika1amy1
Yes, äntligen sol på min lediga dag. Har regnat som fan varje gång jag varit ledig. Nu ska vi på ett svalkande dopp.

Kommentarer



Nina
skrivet 2007-07-23 klockan 09:59:50

Shit, har inte sett dig på hela sommaren! Galet. Men du, jag ska ha tuparit/grillfest/kräftskiva på fredag, Karis Natten m.a.o. Så ni är hjärtligt välkomna dit. haj!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar