côte d'azur here we come

skrivet 2007-06-06 klockan 01:04:00
Nu är vi påväg! Sitter uppe mitt i natten, har just hämtat tvätt från tvättstugan och tvättat badrummet. Nu väntar sängen och en tidig morgon med avfärd till Sthlm och Skavsta. Därifrån tar vi flyget ner till Venedig. Får se om det blir att sparka på lite duvor den här gången oxå? Senast jag var där var på Mirres å min tågluff 2003:)
image148image147
Sen blir det Nice, Monaco, Canne, Bungee-jump från Ponsonnas bron nära Grenoble, resten av cotê d'azur och sist landar vi i Barcelona. Åååh, va härligt. Ska bli häftigt att köra bil oxå. Håll nu tummarna att allt går bra:) Med på resan har vi Sebbe, Jonatan, Amy och jag! Cotê d'azure here we come!

Kommentarer



Anna
skrivet 2007-06-07 klockan 21:21:38

ååh hoppas att du får det galet underbart :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar