glädje och sorg

skrivet 2007-03-23 klockan 01:01:04
Vi vann vår match mot hedemora med 29-10 och jag gjorde personligen en hyfsad match. Lite problem med andningen då det börjar bli pollentider. Då kan det kännas som om man har bara en halv lunga ibland.

Sen fick jag reda på något mycket sorgligt. Allas vår handbollsmamma i BK-46 Heidi Westerholm har dött. Hon avled på tisdagsnatten och jag fick reda på det då jag läste nätupplagan av västra nyland om att det hade varit en tyst minut för henne innan bronsmatchen igår. Det var dock väntat då hon hade cancer och den inte gick att bota, men ändå så overkligt. Livet är så jäkla orättvist! Mina tankar går till familjen Westerholm och speciellt Vonne.

Kommentarer



lillgamla lillsyrran
skrivet 2007-03-23 klockan 18:10:51

Hej och hå, har ju inte hunnit kolla in bloggen. Intressant. Ska tipsa John att sebbe e hemma. Jättesnygg tatska åt Jesse, du kunde göra lite liknande linjer åt mig till benet, från vaden där jag har nu att det växer upp liksom. Jåu. Nu ska jag fara å kolla in damernas semifinal. Ha d! =)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar